środa, 16 maja 2018

Aerial Joga - warsztaty dla wszystkich;-)

 
  Zapraszam Was na wyjątkowe zajęcia jogi antygrawitacyjnej. Choreografia wykonywana w hamakach podwieszonych do sufitu. Asany jogiczne i pozycje, dobrze znane Wam z pilates oraz innych treningów funkcjonalnych). Wszystko w bajecznych chustach, w których nawet zwyczajny pies z głową w dół nabiera niesamowitej energii i gracji;-).

Przyjdźcie w najbliższą niedzielę (20.05) do Crossfit Ursynów na zajęcia z Aerial Jogi. Wstęp wolny. Zapisy na:info@crossfitursynow.pl (liczba miejsc ograniczona). 

Ruszają dwie grupy o 13:30 i 14:30. Zajęcia poprowadzę osobiście. Będzie mnóstwo ciekawych pozycji i dobrej zabawy!

Zajawka na filmiku;-).

 

Na zajęcia przychodzimy 10 minut wcześniej, żeby dobrać hamak. Obowiązuje nas bluzka z rękawkami i długie legginsy, tak aby zapewnić sobie komfort ćwiczenia bez tarcia materiału o skórę.

Przeciwwskazania to:

Nie ma tak gładko...zawsze Wam je wymienię;-P
  • ciąża, okres
  • problemy z kręgosłupem (dyskopatie, przepuklina), osteoporoza, endoproteza stawu biodrowego
  • problemy z układem krwionośnym ( z rytmem serca, niskim lub za wysokim ciśnieniem krwi, przebyty zawał)
  • problemy z błędnikiem (zawroty głowy, skłonność do mdlenia)
  • strach przed zwisami głową w dół na hamaku oraz kręceniem się (wirowaniem) na nim
  • świeżo przebyte kontuje podczas leczenie
  • niestabilność w stawach skokowych, kolanowych, biodrowych, barkowych, łokciowych i problemy z nadgarstkami ( zespół cieśni nadgarstka)
  • oczy : jaskra
  • ból brzucha 
  • botoks w ostatnich 6-ciu godzinach
  • przepuklina roztworu przełykowego
  • zapalenie zatok przynosowych.

Serdecznie zapraszam

niedziela, 13 maja 2018

WYZWANIE przygotowanie do Adho Mukha Vrksasana (stania na rękach) CZEŚĆ II

  Ruszyłam druga edycja WYZWANIA PRZYGOTOWANIA DO STANIA NA RĘKACH. W maju czekają nas nowe sesje funkcjonalne, bazujące na jodze, pilates, treningu funkcjonalnym ze sprzętem (w tym nasze, ulubione, duże piłki)/ W ruch pójdzie nie tylko mata, ale i hamak do Aerial Jogi. Wszystko po to, by zręcznie przygotować gorset mięśniowy, stawy i układ nerwowy. Powoli, cierpliwie. 

W tym tygodniu przed Wami 4 autorskie sesje. 

Bawcie się dobrze!;-)



JOGA - Przygotowanie do stania na rękach SESJA I


 Przygotowanie do stania na rękach SESJA II



 Przygotowanie do stania na rękach SESJA III

 Przygotowanie do stania na rękach SESJA IV - dzień rozluźnienia, więcej dynamiki, niestabilne podłoże, plaża;-)


Sesje wykonujemy co drugi dzień, przed tydzień, albo przed dwa tygodnie. Potem zapraszam Was na cztery kolejne, intrygujące sesje jogi;-))


NAMASTE;-)))))

wtorek, 8 maja 2018

Padmasana + regeneracja - autorska sesja jogi rozluźniającej biodra i powięź



  SESJA REGENERACYJNA z funkcjonalnym przygotowaniem do PADMASANY (lotos).

Poziom ŚREDNIOZAAWANSOWANI, z LOTOSEM - ZAAWANSOWANI (ze zdrowymi i nie przeciążonymi kostkami, KOLANAMI i biodrami).


   SESJA dla osób o zdrowych kolanach i biodrach. Możemy potraktować ją jako czysta regenerację, rozluźniającą lędźwia i miednicę, pomijając wtedy lotos, mostek i mocniejsze skręty w asanach, oraz wszystko to co nas spina. Podczas sesji wymasujesz okolice krzyżowo-lędźwiową, rozluźniając dolny odcinek pleców oraz biodra, które przygotujesz do dalszych i nieco mocniejszych otwarć (np. w szczęśliwym dziecku, Badha konasanie, Eka Pada Raja Kapotasanie (gołębiu), wygięciach w tył). Możesz potraktować ją jako jogę regenerującą po całym dniu siedzenia. Ale.. jeśli zależy Ci na zrobieniu Lotosa, a masz zdrowe i nie przeciążone kolana oraz biodra, sesja pięknie skoreluje przywodziciele z pośladkami, uelastyczni przody i tył ud, przygotuje stawy kolanowe i miednicę do wejścia do splotu nóg w Padmasanie. Uważaj jednak na kłucie w kolanach i w obrębie nich, na uczucie ucisku w stawach oraz takie same wrażenia w stawach skokowych. Jeśli je czujesz, zrezygnuj z mocnego zaplotu nogi na nogę i skrętów, pozycji gołębia, krowiego pyska - Gomukhasany, oraz lotosu. Nie rów również wykroków do przodu, czyli Anyaneyasany I i sięgania dłonią do pięty, Virasany (siadu na piętach), Badha konasany (szewca- złączonych stóp). Zamiast tych pozycji możesz pozostać w Savasanie. 

A teraz zapraszam Was na sesję;-)
Cieszcie się nią i oddychajcie BARDZO GŁĘBOKO. 
WYRAŹNIE WYDŁUŻAJCIE KAŻDY WDECH I WYDECH.



Dziękuję Wam za piękną sesję.
Namaste:-)


TOP