poniedziałek, 17 września 2018

JOGA BRZUCHA (CORE) - mocna praca, krótkie sesje TYDZIEŃ II




 NEXT (SECOND) WEEK of challenge!

Mocne plecy, ramiona, barki, BRZUCH i POŚLADY! W tym tygodniu bierzemy rolki Blackroll i zasuwamy ostro;-))).
Zapraszam;-))

Przed sesją zrób własną rozgrzewkę, a po sesji własny stretching i relaks;-)).

SESJA VIII



SESJA IX - mega mocna sesja z rolką



SESJA X- extra mocne podpory z rolką



Dzięki wielkie. Namaste:-)

sobota, 15 września 2018

KURS "JOGA W 5 MINUT" - krótkie sesje w trakcie i po pracy (dla zapracowanych;-))



Czas ruszyć z KURSEM :" JOGA W 5 MINUT" dla wyjątkowo zapracowanych osób.

Wiele razy spotkałam się z osobami pracującymi po 14 godzin, nie mającymi czasu ani siły na praktykę jogi. Często w wolnym czasie śpią lub leniuchują. Nic dziwnego. 14 godzin stania lub funkcjonowania w niewygodnych pozycjach mocno obciąża nasz organizm. Chcesz zrobić coś dla siebie ale już nie masz siły. Z myślą o Was, moi drodzy pracusie, powstał na blogu ten kurs. Spytacie "5 minut"?. Jaki w tym sens? Otóż bardo duży. Od maleńkich kroczków budujemy całe nasze życie. Czasem wystarczy pooddychać prawidłowo 5 minut dziennie, by zacząć dostrzegać pewne rzeczy do zmiany w swoim życiu. Odkryć świadomość i chęć podążania dalej ścieżką rozwoju. Być może odpuścić troszeczkę z pracą i znaleźć niezbędny czas dla siebie. Wystarczy zacząć od tych, skromnych pięciu minut, aby w pewnym momencie otworzyły się przed nami drzwi do zmian. Pracując ponad siły, często nie czujemy, jak bardzo potrzebujemy tych zmian i całej przemiany w życiu. Jesteśmy perfekcjonistami, ale kto zadba o nas samych jeśli my tego nie zrobimy?

Oddaję KURS w Wasze łapki. Praktykujcie codziennie, powolutku, małymi kroczkami. W pewnym momencie będziecie gotowi by iść bardziej intensywnie naprzód. Zaufajcie. Wszystko co dobre przed Wami;-). 

Dziś cztery, piękne sesje. 3 oddechowe - uczące podstaw oddychania przez nos. I jedna relaksacyjna - rozluźniająca plecy po całym dniu stania lub chodzenia. Zapraszam;-)).

SESJA I - DZIEŃ 1


SESJA II - DZIEŃ 2


SESJA III - DZIEŃ 3


SESJA IV - DZIEŃ 4



Udanej praktyki!
NAMASTE;-)

piątek, 14 września 2018

JOGA BRZUCHA (CORE) - mocna praca z klockami, którkie sesje

   

 Zapraszam Was na jesienne WYZWANIE :" JOGA BRZUCHA - KRÓTKIE SESJE". Przed nami ok 10 min sesje z klockami i różnym sprzętem, podczas których wykonamy zaawansowane asany, oraz ćwiczenia funkcjonalne, wzmacniające "CENTRUM" -głębokie mięśnie brzucha, pleców, nóg (grupa mm. pośladkowych - tak by nie odczuwać bólu w lędźwiach i nie inicjować ruchu grupą mięśni dwugłowych, oraz wzmacnianie grupy mięśni przywodzicieli połączone z mięśniami brzucha - skośnymi i poprzecznym - odciążenie i profilaktyka w bocznym przyparciu rzepki). WYZWANIE polecam biegaczom, rowerzystom, długo i namiętnie siedzącym pracownikom biur. Wszystkich chcącym wyszczuplić dolne partie ciała. Filmiki nagrywam wszędzie i o różnych porach. Stosuję różny sprzęt, czasami mam tylko matę. Dzisiaj sesje z KLOCKAMI. Mogą być piankowe, drewniane, lub można zastąpić je książkami takiej samej wielkości.

CAŁE WYZWANIE ZNAJDZIECIE w zakłądce "WYZWANIA", pod nazwą : " JOGA BRZUCHA - KRÓTKIE SESJE". 

Wrzesień. Nad morzem. Koniec wakacji, lecz w sercach lato. Zostanie z nami na dłużej. Gorące, krótkie sesje jogi mocno wzmacniającej CORE. Dobre dla uczestników Aerial Jogi. Pomagają uruchomić brzuch przy wszystkich podniebnych ewolucjach na hamaku. Nawet w szpagacie. Zobaczcie sami;-)). Praktykujcie do drugi dzień albo 2-3 x w tygodniu. Nie odpuszczajcie. Wejdźcie w rytm. Dyscyplina jest dobra jesienią;-)). A po sesji kubek ciepłej, imbirowej herbaty i garść malin, orzechów, "smacznostek";-)).


SESJA I - mata, klocki


SESJA II  - mata, klocki


Sesja III - klocki, rolka


SESJA IV - klocki, rolka


SESJA V - klocek i rolka


SESJA VI - rolka Blackroll (sesja nocna;-P)...


.. i mocna;-P.

SESJA VII - z rolką Blackroll (jak wyżej;-P).


I teraz zadanie dla Was "dziubaski". Praktykujcie te sesje od numeru 1 do 7, przez cały tydzień. Codziennie kolejna. Tak przed 2-4 tygodnie. Zobaczycie poprawę we wzroście siły mięśni brzucha oraz obręczy barkowej i pleców. Jeśli dużo siedzicie i garbicie się, biegacie, jeździcie na rowerach po mieście, ćwiczycie Aerial jogę, to te mini sesje Wam pomogą;-)). GWARANTOWANE;-)). Są krótkie i bardzo intensywne.

Optymalne zakończenie każdej sesji - Viparita karani, świeca albo leżenie ze stopami w Baddha konasanie. Szczęśliwe dziecko. Savasana - relaks;-).



Jako zakończenie, druga część większego filmu z jogą brzucha, który opublikuję w przyszłym tygodniu na blogu;-)).

Bawcie się dobrze. Efekty przyjdą szybko!. NAMASTE:-)

TOP