Przejdź do głównej zawartości

Posty

Polecane

Joga przygotowująca do pozycji lotosu

 Vinyasa flow otwierająca biodra do Padmasany Wiosna na macie! Wracają sesje "hips opening", podczas których wykonujemy asany pomagające rozluźnić pasmo biodrowo - piszczelowe po obydwóch stronach, delikatnie rozciągnąć, i jednocześnie wzmocnić mięśnie przywodziciele wraz z pośladkami, popracować nad aktywnym utrzymywaniem pracy Mulabandhy. Wszystko po to by zoptymalizować zakresy ruchów w biodrach, bardziej je "otwierając" i przygotowując nasze ciało do skutecznego zakładania nóg z lotosie ( Padmasana ). Wskakujcie zatem na maty! Przygotujcie się na mocną praktykę wspomagającą naukę lotosów podczas I serii Ashtangi . Oczywiście wszystko w granicach Waszego rozsądku, czyli robimy tylko te warianty asan, na które jesteśmy przygotowani w tym momencie. Zobaczcie na całą sesję i wybierzcie pozycje najbardziej skuteczne dla waszych bioder ;-). JOGA SESJA I JOGA SESJA II JOGA SESJA III Miłej praktyki! Namaste.

Najnowsze posty

Swinging Yoga i fitness!

JOGA NA WYPOCENIE STRESA!!!

Joga na mocny wiosenny brzuszek!

Wiosenna Vinyasa Joga detox - flow do Padmasana!

Kurs równowagi na dużej piłce. Edycja III trening 5

Joga na dobry dzień!

KURS RÓWNOWAGA NA DUŻEJ PIŁCE