Joga na dużej piłce swiss - SESJA DLA ZAAWANSOWANYCH


  Zapraszam Cię dzisiaj na moje, autorskie zajęcia. Joga z dużą piłką swiss. Tego jeszcze nie było, a ostatnio pięknie się zmajstrowało. Większość z Was kojarzy mnie z praktyką jogi. Nie każdy wie, że oprócz prowadzę jeszcze pilates i treningi funkcjonalne z fit ball. To od nich zaczynałam moją przygodę z regularną aktywnością fizyczną, i w nich czuję się jak "ryba w wodzie".
  Ostatnio, coraz częściej, wykorzystywałam ćwiczenia z zajęć fit ball, do wzmacniania obręczy barkowej, ramion, pleców i brzucha, w przygotowaniu do naszego stania na rękach. I tak powstał pies z głową w dół na dużej piłce.

  Ćwiczenia i asany z piłką nadają się tylko dla osób zaawansowanych, nie leczących żadnych kontuzji. Dla osób świadomych swojego ciała, mocnych stron i słabości. Wykonujesz je tylko gdy jesteś wyspany, w pełni skoncentrowany i masz dobry dzień. Wymagają o wiele więcej sił, koncentracji, równowagi i koordynacji, niż zwykła joga na macie.
Z resztą sami zobaczycie.

  Na początku radziłabym poprosić drugą osobę o asekurację i przytrzymanie piłki podczas przechodzenia do trudnych desek i psów z głową w dół. Jeśli kiedykolwiek miałeś kontuzje kolana, stawu skokowego (zwichnięcie kostki) lub problem ze stawem biodrowym, zrezygnuj z przeskakiwania z psa do Malasany, wybierając łagodne wyjście z tej pozycji przez wycofanie się z piłki do deski i z deski na matę.

Sesja rozpoczyna się standardową rozgrzewką z Ashtangi lub Vinyasy. Po treningu możesz jeszcze dodatkowo się porozciągać. Zapraszam;-)



NAMASTE!;-))

Komentarze

Popularne posty