Joga dla zaawansowanych. Urdhva Padmasana - pozycja lotosu w odwróceniu i skręt w Marichyasana d






Sposób na Marichyasana d?

Jeśli nadal męczysz się w tej asanie, nie mogąc złapać się za plecami. Ba! Nawet nie mogąc przełożyć ramienia pod noga stojąca na macie. Jeśli odrywasz kolano nogi w półlotosie. Zobacz jak sama zmodyfikowałam sobie pozycję. Marichyasana d może mocno obciążyć Twoje kolana. Wykonuj ja uważnie i z wyczuciem. Dostosuj ja do swojej budowy, do blokad w ciele, do własnych możliwości.






Marichyasana d





Urdhva Padmasana  - odwrócony lotos.

To bardzo mocna asana. Wychodzimy jak do świecy, i jeszcze dodatkowo zaplatamy nogi jak w lotosie (Padmasana). Często w górze mogą się nam one rozplątywać. Dlatego ja znalazłam patent.
Połączyłam 3 asany w krótką sekwencję, w której łatwo utrzymasz splot nów w lotosie. Zobacz. Baw się pozycją, Trzymaj balans na barkach, Trzymaj aktywne bandhy cały czas. Pracujesz głównie brzuchem i mięśniami dna miednicy. Bardzo ważna jest koncentracja i mocne wycofanie uwagi do wewnątrz. Jeśli coś Cię za mocno rozproszy, leżysz plecami na macie. Patrz w pępek. Wczuwaj się w oddech i równowagę, którą Twoje ciało tak ładnie łapie i utrzymuje. To moje rady;-D.


 Sekwencja do Urdhva Padmasana

 








Miłej praktyki!


Komentarze

Popularne posty